Orvosi vállalkozások üzleti tanácsadója, DokiMarketing

Tréning a bevételed stabilizálásáért, valamint a vásárlási döntési folyamat

Mit tegyél, hogy az orvosi vállalkozásod ügyfélköre/páciensköre és a vállalkozásod bevétele stabil és állandó legyen?


Tudom, hogy sok orvosi vállalkozás számára már az, hogy az ügyfélkörét és a bevételét stabilizálja és állandósítsa (magas szinten) az elképzelhetetlen, meseszerű kategóriába tartozik.

Azonban ugyanazon üzleti lépésekkel, amelyekkel mindez megvalósítható, a folyamatosan növekvő ügyfélkör és bevétel is elérhető.

Ha akarod tudni hogyan,
Kérd el a 2017. október 12.) élő online tréningemet ide kattintva! Amikor tartottam, 3 napig ingyenesen elérhetővé tettem a zárt csoportban, most pedig 5000 Ft+ áfa az ára. A hozadékáról nem beszélnék, hogy hányszoros… de bőven megéri.

A DokiMarketing közösség Facebook zárt csoportban tartom a hasonló hosszabb lélegzetű tréningeket, amelyek néhány napig ingyen elérhetők lesznek! Ide kattints, ha csatlakozni szeretnél a csoporthoz! (kérd a felvételed, ha még nem vagy benne!)


Ui: amennyiben úgy gondolod, a tréning Hozzád hasonló, ambíciózus, saját vállalkozással rendelkező (vagy saját vállalkozást elindítani kívánó) orvosoknak, vagy egészséggel kapcsolatos vállalkozások vezetőinek is támogatást tud nyújtani, úgy a poszt megosztását az Ő nevükben is nagyon megköszönöm!
 
 
Most pedig következik a valódi témánk, a VÁSÁRLÁSI DÖNTÉSI FOLYAMAT
 
Erről az ábráról fogok írni.
 
Odáig eljutottunk, hogy a vásárláshoz vezető döntés nem az értékesítéskor, vagy a konkrét vásárláskor szokott bekövetkezni, hanem sokkal korábban kezdődik. Esetleg ha bővebben akarsz erről tanulni, akkor az ingyenes tréningsorozatom 3. részében beszélek róla (Marketing futószalag, vagy értékesítési piramis). Ezt itt szerezheted meg (kattints!)
 
Még egy egyszerű kenyérvásárlásra is igaz ez.
 
Valamikor a múltban ugyanis értesültél róla, hogy létezik a kenyér, megkedvelted az ízét, és tudod, hogy éppen elfogyott otthon, és szükséges venned. Innentől egyszerű. Elmész a boltba, meglátod a polcon és leveszed és kifizeted.
Maximum a végén “értékelsz”, amikor nagyobb választékot találsz az üzletben, hogy melyiket vegyed (ez a kék színű “evaluation” fázis).
 
De nézzük, mi van egy olyan termékkel, vagy szolgáltatással, amit még nem ismerünk, először találkozunk vele.
 

Köszönöm szépen a látogatásodat.
A blog átköltözött a saját dokimarketing.hu weboldalra, és a cikk folytatása itt olvasható >> 

A vásárlási döntési folyamat

A Facebook zárt csoport is egy ingyenes lehetőség számodra, a fejlődésed érdekében, kérlek, csatlakozz, ha teheted!

 
 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!