Ha már így kérdeztem: nem, nagyon nem ugyanaz. Bogár és rovar kérdés, és akkor érted, mire gondolok. Ráadásul van az offline és online terület.
További izgi kérdések:
Mi értelme van a fizetős reklámnak? Egyre drágábbak a hirdetések, ezt mindenki érzi a bőrén, de akkor miért csinálják? Honnan tudom, hogy megtérül, vagy nem térül meg? Mi a jobb: mindig új vevőket vadászni, vagy a meglevőknek eladni?
Csak egy rövid vázlat a videóhoz:
A hatékony marketing közel sem egyenlő a reklámmal, millióféle tevékenységet és jól kigondolt stratégiát takar.
Mi mindenhez kéne érteni? Vagy mégse kell ezekhez érteni?
Automatizálás, kiszervezés, delegálás kérdések… ez még a magánéletben is izgalmas téma, hát még a vállalkozásban!
INDÍTJUK A JELENTKEZÉST A Pénzenergetikai Szemináriumra!
Az exkluzív zárt csoportunkat itt találod: MANI-FEST-KLUB, gyere, várlak!
Itt tudsz hozzájutni az ingyenes Apgar 10 könyvhöz (kattints!)
(Ingyenes) manifesztáció levélsorozatomra itt tudsz feliratkozni
Az összes korábbi és későbbi blogbejegyzésem listáját itt találod
Bemutatkozás, mit teszek Érted, a Nagy Miért-em, küldetésem, vízióm, ideális ügyfelem, termékeim
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: