Orvosi vállalkozások üzleti tanácsadója, DokiMarketing

Bemutatkozás, mit teszek Érted, a Nagy Miért-em, küldetésem, vízióm, ideális ügyfelem, termékeim

Mit teszek érted?

A DokiMarketing: orvosi és egészségmegőrzéssel kapcsolatos vállalkozások számára (néha másoknak is) komplex marketing-stratégiai tanácsadás megvalósítással együtt, mentorálás, tréningek.

Célja, hogy a magyar orvosok ne külföldön keressék a boldogulásuk útját, hanem itthon is megtalálják a számításukat, méghozzá automatizált kommunikációs folyamatokban gondolkodó, profi vállalkozóként, amely vállalkozások számára prioritás a páciens és a velük való kapcsolat minősége. Végső soron és ezáltal a magyar nemzet egy egészségesebb néppé válik, mind testi, mind pedig mentális szempontból.

Mi az én Nagy Miért-em?

ami fontos nekem, amiért lelkesen felébredek minden áldott nap és dolgozom, majdhogynem “szórakozásból”? Mintha a hobbim lenne csak. Amit akkor is csinálnék, ha nem fizetnének érte, mert kell, mert az az én belső vágyamból fakad? 

Egy olyan tevékenységet akartam találni, amit megbánás nélkül csinálhatok. Ami sok embernek hasznos. Ami felemelő.

Nem a pénz az ok. Egy sikeres vállalkozásnak nem a pénzkeresés az oka sosem. Annyira nem lehet motiváló a pénzkeresés, mint amennyire az értékteremtés és annak átadása. Meggyőződésem, hogy a pénz nem más, mint fizikai energia, ami a következménye egy lelki energiának, az pedig pontosan nem más, mint a lelkesedés egy fontos ügy iránt. Ez az “ügy” nálam kettős, és érdekes módon a horoszkópomban benne van. (Azt mondta, aki ért hozzá.) Vagyis az a lényeg, hogy nekem a feladatom tanítani és gyógyítani. Vagy a gyógyítókat is tanítani, hogy még jobbak legyenek, hatékonyabban csinálják, amit csinálnak.

A gyógyítás inkább nálam megelőzés értelmezésű, mert biztos vagyok benne, hogy az ember tökéletesen egészségesnek születik, és 120 évig kellene élnie. Ezért megtaláltam magamnak a következő tevékenységet, vagy lehet, hogy a tevékenység talált meg engem, de ez is érdekes volt, amikor megtörtént. Ez a tevékenységem: életmóddal kapcsolatos dolgokat tanítok, diétaterápiát csinálok, és fogyni járnak hozzám a pácienseim. Ezt kezdtem el eredetileg 6 éve, csak utána jött vele a másik tanítás jellegű vágyam is.

A vállalkozásomat én szolgálatnak tekintem, és minél több embert szeretnék szolgálni, eredetileg ezért kezdtem el a hatékonysággal és az üzlettel  behatóbban foglalkozni. A pénz pedig a szolgálat következménye, semmi más. 

A másik Nagy Miért-em pedig az üzleti oktatáshoz tartozik.

Azt szeretném, ha az orvosok, akik kiváló és jól képzett szakemberek (igen, a magyar orvosokra gondolok!), nem fásulnának bele abba, ami általában történik a magyar “betegség- ügy” kapcsán, kiégnek, külföldre mennek. Vagy elvállalják az ötödik mellékállást is, mert … egyszerűen azért, mert nem vállalkozók a szó nemes értelmében. Mitől is lennének azok, hiszen nem tanítja őket erre senki…?

A vállalkozás igenis egy szakma, ezt mindig is tudtam. Az orvosok számára vállalkozói profizmust tanítani, hogy vállalkozni is tudjanak, ne “csak” gyógyítani. Ez a másik Nagy Miért.

A DokiMarketing küldetése

Olyan orvosi-egészségmegőrzési vállalkozásokat szeretnék látni magam körül, ahol a páciens és az ő igényei és a vele való törődés a legfontosabbak. Ahol az orvos elégedett, kipihent, kedves, kiválóan kommunikál, és sok szabadideje van. Plusz jól is él, mind szakmai, mind magánéleti, mind anyagi téren. Az orvos számára legfontosabb érték a saját és cége fejlődése, ezért sokat tanul. A páciensei imádják, mert érzik, hogy valóban velük törődik ez a vállalkozás és értékelik ezt a mentalitást. Ez nagy lelki nyugalmat is jelent a vállalkozások vezetőinek. Prosperáló orvosi-egészségmegőrzési vállalkozásokat teremtünk közösen.

A DokiMarketing víziója (a tökéletes világ számomra akkor jön el, ha…)

A magyar orvosok és egészségmegőrzési vállalkozások nem gondolkodnak egy percig sem azon, hogy külföldön jobban boldogulnának, mint itthon. Kiválóan felépített, automata kommunikációs folyamatokban gondolkodó, profi vállalkozások lesznek, ahol a páciens örömmel fizet, mert értéket kap, az orvos pedig nyugodtan néz a tükörbe, jól alszik, mert semmi köze a paraszolvencia-problémához.

Ideális ügyfelem

Olyan orvosi, vagy egészség-témával foglalkozó vállalkozó, aki igyekszik tudatossá válni, mind a magánéletében, mind pedig az üzleti élete kapcsán. Általában negyvenes-ötvenes korosztály. Nem idegen számára az online kommunikáció, és nem szégyell tanulni az üzletről egy másik dokitól. Nem haragszik, ha megkérdezem, hol tart a tanulásban, és nem haragszik, ha segítséget ajánlok neki. Sőt, örül. Akár mentorálást is elfogad tőlem.

Már megtapasztalta, hogy nem a sok ideig végzett “fárasztó munka” jellegű tevékenység hozza el a megelégedést és boldogságot az életében. Azt azonban még nem tudja, pontosan hogyan érje el azt, hogy anyagi biztonság, nyugalom és bőség legyen az élete minden egyes területén.

Ezért szüksége van motivációra, közösségre, tapasztaltabb vállalkozók támogatására ahhoz, hogy maximálisan tudjon fejlődni és prosperálni.

Szüksége van arra, hogy lásson maga előtt más orvosi-egészségügyi vállalkozást, ahol ezt már megcsinálták, és ezért biztos lehessen abban, hogy VAN RÁ RECEPT, melyet kis erőfeszítéssel meg lehet valósítani. Látja, hogy neki is sikerülhet bármi, amit szeretne.

Ezek a vállalkozások időhiányban szenvednek, ezért hálásak nekünk, a DokiMarketing csapatnak, mert a közösen kifejlesztett stratégiákat meg is tudjuk valósítani számukra technikai szinten.

Tehát vedd úgy, hogy egy becsomagolt, csodálatos ajándékot készülök átadni Neked.

Dolgozom-e más típusú vállalkozókkal? Igen! Ne félj tőle, ha épp nem orvos vagy, keress meg bátran. Az orvosi vállalkozásokban azért tudok jobban segíteni, mert szakmailag is értem, de a DokiMarketing inkább vállalkozásfejlesztésről szól, ami minden téren megállja a helyét, nem csak az orvosoknál.

Ebben a videóban elmondom, mit csinálok:

Vannak-e nekem “termékeim”?

Ezt egy ügyfelem kérdezte, és homlokomra csaptam- HÁT EZEK SZERINT CSAK ÉS KIZÁRÓLAG SZÁMOMRA EGYÉRTELMŰ! Természetesen vannak olyan anyagaim, amelyek oktató jellegű “termékek”, sőt, rendezvényeim szintén vannak, online és “fizikai” jelleggel, úgy értem, ahova én is odamegyek, Ti is, és jól érezzük magunkat.

Folyamatosan bővül ez a lista,

PÉLDÁUL egy pénzügyi tudatosságot fejlesztő játékot is tartok, ezt nevezhetem “termék”-nek. Hű, ez aztán nagyon tanulságos! Én is rendkívüli módon élvezem. A játékosok nem bírják abbahagyni, Karácsony előtt 5 óra hosszáig nyomtuk.

Léteznek ingyenes és fizetős termékeim is.

Legújabb:

személyes mentorálás (2 féle módja is van- most kezdek majd írogatni erről) és

Pénzenergetikai Szeminárium

Ki írja ezt a blogot?

A nevem Dr. Lovas Gyöngyi, és 2011. augusztusa óta építem a vállalkozásomat. Gyere, olvasd, hogyan csinálom! Még mindig sokat tanulok, és le is írom, miket.

Miért osztom meg? Sok bukkanón vagyok túl, ami lehetett volna akár sima felület is, ha valaki ezeket korábban leírta volna nekem.

Dr. Lovas Gyöngyi

DokiMarketing mentor, üzleti és kommunikációs tréner
és marketing-stratégiai megvalósító,
az INSUMED német cég marketing managere 

Mitől hiteles Gyöngyi? 15 év “multis céges” értékesítési és vezetési tapasztalattal, saját cégében 7 év cégépítési gyakorlattal rendelkezik, végigjárta az utat tulajdonosi és alkalmazotti oldalról is, hogyan lehet “valamit a semmiből” felépíteni a lehető leghatékonyabban. Küldetésének tekinti, hogy ezt a tudást átadja a vállalkozóknak.
Leginkább egészséggel kapcsolatos vállalkozásokkal és azok stratégiai fejlesztésével foglalkozik.

Feliratkozás a manifesztáció ingyenes levélsorozatra

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!