Orvosi vállalkozások üzleti tanácsadója, DokiMarketing

Eddigi blogbejegyzések listája

EDDIGI bejegyzések szépen sorban (a legrégebbi van a legvégén)

Brit királyi oroszlán és unicornis

Mi történhet akkor, ha komolyan veszed, és naponta megcsinálod a Korlátlan Bőség Meditációt? 

Nyakig benne vagy a “csinálásban?” Ez egy diagnózis, súlyos következményekkel!

DokiMarketing ingyenes anyagok a vállalkozásod (és önmagad) fejlesztése érdekében

Ha lezárnád a múltat végre, jöhetne a Bőség Éve! Már el is jött. Nem hiszed?

A vágyaknak képei vannak, a céloknak számai

Miért ne add a gyermekedet versenyistállóba?

Hogy lehetséges, hogy nem láttam én ezt eddig?

Bárhol legyél a világban, valójában mindig belül (= a fejedben) vagy

Valami bűzlik Dániában…vagy inkább máshol?

Marketing és reklám- ez a kettő nem ugyanaz?

ÜZLETI Bio-gazdálkodás? Avagy: a memóriánk könnyen átver. Az EGO is. Azonban az energetika nem tud átverni. Soha.

A célodra figyelj, ne a feladatra!

Min múlik a siker? Apgar 10 (ingyenes, letölthető könyvem)

A vagyon felelősséggel is jár. Lehet, hogy ezért fél tőle sok ember?

Valódi manifesztáció, amikor “csak úgy” szembejön” egy álmunk (videó Tihanyból)

Megfelelési kényszer és a GDPR őrület

Amikor a gondolat Teremtő Gondolattá változik- Hogyan csináljuk? (videós történet)

Gondolatok az érettségi előtt, Anyák Napján

Mitől bonsai a bonsai, úgy értem, miért nem nő nagyobbra?

Miért “szexi” vállalkozni (számomra)

Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára?- 2. rész

Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára?- 1. rész

A hozzáállás MINDEN! Avagy a “rabszolgasors helyett szabad élet” csak egy amolyan duma, vagy egy lehetőség, ami számodra is adott? Mit választasz?

Paradigmák újratöltve 2- Alkotás, pénz, mentális program

Paradigmák újratöltve 1.- Mik azok a paradigmák, honnan erednek, miért okoznak problémákat, régi minták és új minták

Hogyan gondolkodik egy vállalkozó?

Pénzügyi eredményeidért ezt tudom tenni

Karácsonyi üdvözlet Ausztriából és a terv-nélküliség átka (tanmese)

Ki az én ideális ügyfelem? Milyen termékeim vannak?

A pénztáros, a panaszkodás, és a paradigmák

Szégyen-e az értékesítés?

Hogyan ne veszíts piacot? Vevőélmény, bizalomépítés a piacodon, vásárlói elégedettség, kapcsolati hőfok emelése, kongruencia

Mi történik az értékesítés után? Brutális profitnövelés, rövid-és hosszútávú vevőgondozás, exkluzív termék, előfizetéses termék, és az ezekhez kapcsolódó stratégia

Mi történt a DokiMarketing első hónapjában?

Tréning a bevételed stabilizálásáért, valamint a vásárlási döntési folyamat

Marketing és értékesítés alapok, mi minden lehetséges számodra?

Az orvosok és a “biznisz”- avagy nincsen itt némi ellentmondás?

Lelki folyamatok- 3+1 dolog, amitől félünk, és a “Nagy Miért”

Komfortzóna elhagyása

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

A Facebookon is megtalálod ugyanezt az oldalt, ha szeretsz ott kommunikálni, kattints ide és kedveld ott is!

 

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!