Fejlődés, mint legfőbb motivációs faktor, plusz MI VAN EZZEL A GDPR őrülettel? Kicsit pszichológiai és humoros megközelítésből nézzük most ezt a kérdést

Miket tanultam a héten, mi minden zajlott? FEJLŐDTEM és FEJLESZTETTEM

Hogyan és miért fejlesztem magam és a cégem? Ezt Neked is meg tudom csinálni, ha szeretnéd, mármint mentorálásra is “hajlamom van” (kicsit még átgondolom, mennyiben lehet ez a küldetésem része, mondjuk szeptemberig kitalálom…)

Feliratkozás a manifesztáció ingyenes levélsorozatra

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

Tavaly hoztam egy döntést, az időm elosztásával kapcsolatban

Egyharmad-egyharmad-egyharmad

Ez a Bűvös Arány.  Lássuk, hogyan működik!

Az időm, amit “munkával” töltök, valahogy így osztódik el. Erre törekszem. A “munka” azért van idézőjelben, mert valójában a munka nálam szinonímája a “szenvedély” szónak. Van, aki munkamániának hívja, de ez akkor lenne igaz, ha nem tudnék kikapcsolódni. De általában tudok. Mostanában azonban kissé túlterhelődtem, köszönhetően 2 nagyon fontos és határidős feladatnak, ami nem volt (és most sincs) ínyemre, és nem is tudom delegálni, csak egy részét…  Aztán haladás helyett inkább blogot írni van kedvem, jól látod…meg rendezvényeken részt venni, meg könyveket olvasni, meg elutazni…

Tehát mi is ez a harmadolási szabály nálam? A “munkára” szánt idő elosztása. Vagyis mennyi is az?

És itt érdemes elkezdeni egy kicsit számolgatni. A hét 168 órából áll. Igen, nekem is!

Hogyan telik, miket csinálok? Ezt érdemes Neked is kiszámolni egyszer, ha hajlamos vagy elúsztatni az időt (valaki írta nekem a Manifesztálás gyakorlatok résztvevői közül, hogy elúszik az ideje, neki csinálom most ezt az összefoglalót, de rájöttem, hogy sokakat érdekel, tehát Neked is, meg magamnak is).

Ugyanis IDŐ=ÉLET! Az Élet értékes és nem úsztatjuk sehova, igaz? Neked elúszik?

Valójában a napi 24 órámból vagy a heti 168 órámból azt kell kivonni, amit tutira nem munkára szánok, amelyek a következők:

Együtt lenni számomra fontos emberekkel és rájuk figyelni, ez PRIORITÁS (gyerekeknek kívánság-nap havonta egyszer- mindhárom gyereknek!, este netmentes időszak, beszélgetés, pihenőidő és közös nyaralások beírása naptárba, ezeket fontos leszervezni hónapokkal előre)

Heti 15 óra, a nyaralási és elutazási hetekre természetesen ez nem érvényes, tehát az éves átlag az nem az 52 hét összege lesz!

Hobbik, szabadidős tevékenységek, én-idő, sport, masszázs, szauna, fürdő, kozmetika, és ez is PRIORITÁS! Be kell írni naptárba (Ebben a kategóriában vannak olyanok, amiket “meg kéne csinálni, ha egyszer lenne rá idő”, de sose lesz, például megvettem varráshoz mindent, csak csinálni kéne, ezért ami olyan varrnivaló, hogy más is tudja, azt delegálom, amit még be tudok illeszteni 3-szor 10 percbe, azt hétvégén… vagy rendszerezni a dolgaimat, erre külön rendrakós napom van, lásd később)

Heti 15 óra

Erő órája reggel: varázsfüzetbe írni (célok, teendők, hálanapló, ötletek, priorizálás, a teendők felosztása- mit lehet delegálni, mi a kötelezően megcsinálandó, fókusz-teendő mára, álom-élet leírásomat lehetőleg hangosan felolvasni minden reggel), meditálni, kicsit mozogni, naptárat rendbetenni-átnézni, online naptárat aktuálissá tenni, mai teendők, ötletek rendszerezése (mindig több van, mint amit meg lehetne csinálni…valójában 5 életre is elegendő ötletem van, ha akarsz nekem segíteni, szívesen mentorállak, tényleg, most rájöttem, hogy ezért akarok mentorálni…)

Heti 7 óra

alvás -napi 8 óra, (de lehet, hogy 9 kéne, zizi vagyok kialvatlanul, innen időt elvenni nem tudok- de sokan csinálják. Szerintem nem jó.)

heti 56 óra

utazgatás és közlekedés (a héten vezetés helyett vonattal mentem Pestre, hogy legyen 5 óra időm pluszban, “munkára”)- vegyünk átlagosan napi másfél órát,

heti 10 és fél óra

Beszerzés, ügyintézés: ellátni magunkat mindenfélével, beszerzések, elmenni boltba, venni ezt-azt (kaja, ruházat, bármi), beszaladni a postára egy kicsit sorban állni…elmenni kajálni valahova napközben

napi másfél óra,

heti 10 és fél óra

Háztartási teendők, tisztálkodás, ezeket csak úgy hívom, hogy “sertepertélés”

napi 2 óra,

heti 15 óra

havi 1 rendrakós nap- számítógépen a mappákat rendbetenni, írásos anyagokat rendbetenni, lefűzni, kézi számlákat, papír alapúakat rendszerezni és elvinni a könyvelőhöz…

Legyen mondjuk egy hétre lebontva 3 óra/hét

Eddig ez hetente 132 óra.

“Munkára” marad heti 36 óra, az nem is olyan rossz! Ha harmadolom, 12 óra pontosan.

EGYHARMAD (12 óra/hét) a cégemben dolgozni

Tanácsadás a személyes időmben (diétás tanácsadás, mentorálással kapcsolatos beszélgetések) – a megbeszélt dolgokat, ami az én feladatom, beírni naptárba, teendők közé- (mikor tudom megcsinálni, ami az én feladatom?)

Ez az effektív “munka” rész, amit a kívülállók látnak.

Elvileg 18 óra/ hét csak ez lenne. Itt kezd látszani, hogy valahonnan el kell venni az időt, hogy nyugi legyen. Itt kezd látszani, hogy nincsenek 8 órás munkanapjaim. Meg hogy miért nem teszem fel hétvégén a lábam a tévé előtt. Sőt, egyáltalán nem is nézek tévét, nem varrok és nem kötök sálat, mert felesleges időpocsékolás. Szükségtelen tovább számolgatni. Kéne még idő, vagy egy kézzel 3 dolgot csinálni, ezért van ezerfelé az agyam.

Ebben a 18 órában vannak lehulló idők, ami mailolvasás, Facebook posztok és reklámok elkészítése, vagy nem megyek el kajálni, hanem megrendelem, ha bent vagyok az irodában a helyemen, apróságok, de sokra megy.

Delegálásra idő 

heti 1,5 óra

Könyveléshez teendők, adminisztráció

Heti 1 óra, és “lehulló idők” (átküldöm a levelet azonnal, ha meglátom, amikor a maileket nézem)

Utalások, megrendelések, áruátvétel

Heti fél óra, lehulló időben szintén, 2 tanácsadás között

Maileket megnézni, ezzel kapcsolatosan keletkező teendőket elintézni (bejelentkezőkkel kapcsolatos adminisztráció, megkeresések, könyveléssel kapcsolatos adminisztráció, kinek kell válaszolni, FONTOS: ami 2 perces, azt azonnal elintézni, a többit ütemezni, naptárban helyet találni, elolvasandókat fontos linkeket a Trelloba berakni)

Heti 5 óra, lehulló időben vagy alvás helyett

Autóval foglalkozni (például szerviz, takaríttatás, karbantartás)

Heti egy óra, ha épp arra járok, de mindig van nálam olvasandó könyv, ez a minimum

Videók és hanganyagok és könyvek feldolgozása, kiválasztani, milyen témáról írjak, tartalomtervezés

heti fél óra, ez benne van a reggeli Erő Órájában az ötletelés résznél

EGYHARMAD idő (12 óra/hét) a cégemen, a cégem fejlesztésén dolgozni

Itt van a kutya elásva! Ettől haladna a világ előre ugyanis…

Stratégia-az a legalapvetőbb, hogy ezen agyalok folyamatosan. Megtanultam azt, hogy ha le vannak írva a feladataim, akkor el is van engedve, akkor kell azokkal foglalkozni, amikor feladatmegoldási idő van. Stratégiával lehet szaunázás közben is foglalkozni! Egy fontos, hogy ha olyan jut eszembe, ami nem elfelejteni való, fel kell írni rögtön!

Heti terv, havi terv, negyedéves terv, éves terv

Marketing az INSUMED-nek, a DokiMarketing-nek és a FogyiDoki személyes márkáimnak, a Posta-Lovas tréningnek és a Pénzenergetikai Szemináriumnak. Stratégia megalkotása, részben megvalósítása, részben kiszervezése és delegálása Zsuzsának

Tartalom-alkotás: Videót csinálni, blogot és leveleket, levélsorozatokat írni, könyvet írni és oktató anyagokat készíteni. Megváltás, hogy diktálva tudok írni!

Megalkotott tartalmak promóciója, best practice kifejlesztése, ezt nem mindig lehet megjegyezni, le kell jegyzetelni, hogyan csináltam.

Projectek- jogi dolgok rendbetétele (most például a GDPR, egyéb szerződések, partneri megállapodások és azokkal kapcsolatos teendők)- MIKOR?

EGYHARMAD  (12 óra/ hét) lenne a saját személyes fejlesztésem, ez a legfontosabb, a nem sürgős-de fontos rész, ugyanis amennyit én fejlődök, annyit tud a cégem is! TUDATOSAN időt szánni mindezekre! És ez volt az a pont, amikor leszoktattam magam a Facebook hírfolyam görgetéséről. Is.

Németet tanulni-hoppá, mikor? Ez fontos célom. Kreatív stratégiák szükségesek, hanganyagokat vinni az autóba, rárakni a telefonra, lehulló 25 perc/nap. Közel se kap annyi időt, mint amilyen fontos.

Könyveket olvasni és azokból a tanulságot kijegyzetelni- szoktam, de több könyv is van, amibe csak belelapozok, általában amikor várni kell valamire, valakire, előveszek egy aktuális könyvet.

Tréning anyagokhoz és előadásokhoz a prezentációkat és az olvasandó anyagokat összerakni- minimum a tervezős füzetemben benne kell lenniük, Erő Órájában reggel csinálom.

Videók, hanganyagok nézése- hallgatása. Hanganyag azért jó, mert multitasking módszerrel is megy. Pl. utazás vagy bevásárlás közben. Mások zenét hallgatnak, én inkább valami értelmes dolgot. Ha már nem bírok figyelni, akkor zenét. Vagy csendet.

Rendezvények látogatása. Ez most a héten 2 nap is megvolt, közte éjszaka azért kicsit ment a GDPR miatt a vezérhangya…meg a nem alvás. 

2 képzési napom ezek voltak a héten:

Döntés, és döntési hibáink (SMG tréning)

Üzletanyu konferencia

A GDPR miatt még ahhoz sincs kedvem, hogy a rendezvények tanulságait rögzítsem. Majd esetleg később leírom.

Viszont lesz itt 2 tanulság is az időbeosztással kapcsolatosan:

1. tanulság: arra jutottam, hogy mostanában mindenképpen sérül valami, vagy az én-időm, vagy az alvásom, vagy a cégfejlesztési időm, vagy ezek közül több is

2. tanulság: szükséges multitaskingolni sajnos, nem jó, de kell.

A GDPR őrület egy kicsit más szemszögből -a magántanár, aki számontartja, hogy balkezes a tanítványa, és a megfelelési kényszer- ami nekem például már rég nincs, de most remekül meg lehetett figyelni, hogyan működik.

Tényleg volt egy ilyen, egy tanár az egyik Facebook csoportban felvetette azt a problémát, hogy 

“magántanárként tárolok mindenféle általános adatot (hol talált meg engem, mennyire jól tudtunk együtt dolgozni, sikerült-e elérnie a célt, amire hajtott stb.) statisztika miatt, ill. azért is, hátha dolgozunk még együtt később. Ezen kívül a tanórákról is vannak feljegyzéseim. Egyrészt személyes adatok, pl. van-e tesója, vagy balkezes-e, ami sokat segít az órák személyesebbé tételében. Másrészt az óráról készült feljegyzéseim, amik segítenek, hogy jobban tanítsak, és más diákok hasonló óráira jobban felkészülhessek. Előbbiekből a személyes adatokat valószínű ki lehet törölni nagyobb probléma nélkül, de az óravázlatokban is lehet 1-2 személyes dolog esetleg.”

És ez okozott fejtörést az illető számára, hogy hát akkor ezzel mi lesz…

Mit gondolok én erről?

Egy túllihegett megfelelési kényszer uralkodott el a GDPR kapcsán kicsi országunkban. Ez pontosan azért lett, mert egyesek kigondolták, milyen remek üzlet lesz már ezzel az egész témával jól megfélemlíteni a kkv-kat, aztán amelyik nem hajlandó erőfeszítéseket tenni, és végigrágni magát, az menjen ügyvédhez, csináltassa meg 50 rugóért, de amúgy az ügyvéd se “szakért hozzá” (mivel nincs kész a törvény és az eljárási rend, ergo senki semmilyen felelősséget nem vállal, nem is teheti…), tehát megint jobb, ha félünk… Meg aztán vannak az önjelölt szakértők, akik ezt meg ezt mondják, meg a levizsgázott szakértők, akik szintén rendkívül magabiztosan elkérnek pár tízezret, azért, amiről még a hatóság se tudja, hogy mi van.

Gyerekek, ez egy vicc.

Aztán maga az állam aszongya, ne féljetek már, kedves kkv-k, úgyse úgy van az…

Én már lassan megszokom. Csak mondok egy példát a közelmúltból. Kft-m van. Régen félmilliós törzstőke volt, ugye rengeteg céget érintett, hogy na, akkor mostantól 3 millió, és jó előre tudtuk, mikortól. Megcsináltam az emelést jó időben, határidő előtt hónapokkal, mert gondoltam, ebből aztán tumultus lesz. Hát a határidő előtt pár nappal kitalálta valamelyik okos, hogy toljuk a határidőt, a Parlament pedig simán megszavazta. Ez ilyen, ez mi a kis országunk, szokjunk már hozzá, még itt leszünk pár évtizedet!

És a végére egy kis humor, a hasamat fogtam…

GDPR- Eljött a nagy nap

Dr. Réczei Géza ügyvéd úr remek írásával hajtok főt a mostantól kötelezően alkalmazandó EU Adatvédelmi Rendelet előtt.

VIGYÁZAT! Az írás nyomokban humort és szarkazmust tartalmaz! 😉

Miért kezdődik az emberiség kihalása május 25. napján?

Mert Trump szerint nincs globális felmelegedés? Mert az óceánba szórt szemét megöli az élet bölcsőjét? Talán az esőerdők kipusztításában rejlik a válasz?

Tévedés.

GDPR a helyes válasz.

Képzeljük el, amint május 26-án, a fiatalok kedvelt ismerkedési helyszínén, a Széchenyi Könyvtár Nagy Olvasója melletti Katalógizálóban a Fiú, minden bátorságát legyőzve odalép a Lányhoz.

• Elnézést, hogy megszólítom, egy ideje már figyelem Önt…

A Lányt áramütésként érte az egyik szó.

• Figyel? De ugye nem készített képmás- és hangfelvételt, amit eltárolt?

• Ugyan, dehogy, úriember vagyok. GDPR hívő.

• Azt mindenki mondhatja! Tudja bizonyítani?

A Fiúnak tetszett ez a határozottság. Elővette és mire a Lány tiltakozhatott volna a kezébe nyomta.

• Tessék! Fogja csak meg! Határozottan, nem törik el, látja milyen kemény.

A Lány zavartan markolta. Eddig csak az álmaiban vágyott arra, hogy egyszer majd megfoghat egyet, ez pedig itt van, az első, amit életében kézbe vehetett.

• És ezt hogy…. csak úgy….ide a kezembe…ezt én így nem szoktam… – hebegett a Lány, de titkon örült annak, amit látott, érzett.

A Fiú nyugtatta:

• Csak semmi riadalom. Én sem nyomom senkinek sem úgy a kezébe, de büszke vagyok rá és reméltem, Ön is örül, ha megfoghatja.

• Örülök, de szokatlan.

• Én nekem is szokatlan volt, de ez a jövő. Csak annak lehet, akit beazonosítanak a okmányirodában, aztán az ügyfélkapumon megrendeltem és érzi? Extra erős plasztik védi ezt a kis csipet, amin minden információ rajta van. No, de ebből is láthatja, ha az okmányiroda beazonosított és megkaptam ezt a kártyát a biometrikus információimmal, akkor nem lehetek egy szoknyapecér. A telefonszámát szeretném elkérni.

A Lányt lenyűgözte, hogy egy biometrikusan validált Fiút sodort neki az élet. Édesanyja is mindig arra intette, tisztességét tartogassa egy új típusú személyivel rendelkező fiúnak, mert azok megbízhatók és erre most tessék, itt van.

• A telefonszámon? Jó, legyen.

A Fiú elővett a táskájából néhány nyomtatványt.

A Lány zavarba jött, nem értette a helyzetet. A Fiú észrevette:

• Nem kell megijedni. Először adja meg a számát?

• Nem – válaszolta öntudatosan a Lány – csak ilyenkor a fiúk oda szokták adni a mobiljukat, én pedig belepötyögöm.

• Hát, ennek a korszaknak vége. No, de gyorsan végzünk a papírmunkával. Ugyan a telefonszáma átadása önkéntes, de néhány dolgot ki kell tölteni hozzá. Aszondja, az első oldal a személyes adatai, a második oldal az én személyes adataim, aztán utána jön maga az adat, igen ez jelenti a telefonszámot. Ez eddig egyszerű, nomármostan, a negyedik oldal nehéz. “Rögzíteni kívánja a számot?” Kívánhatom?

A Lány szemlesütve bólintott.

• Akkor ez pipa. „Papír alapon vagy elektronikusan rögzíti?” Ez pipa, elektronikusan. Az adatrögzítés célja? Itt vannak opciók, ikszelni kell. Akkor az elsőben megegyeztünk, “Kávé, tea vagy jövedéki termék fogyasztása céljából”, hm ide én azt is értem, ha elhívom egy üzemanyag tank leszívására is…

Amíg a Fiú jót nevetett a saját viccén, a Lány érdeklődve kezdte böngészni a nyomtatványt

• Milyen opciók vannak még? “Moziba hívni”, “Vacsorára invitálni”, “Fagyit nyalni”,

• Többet is be lehet jelölni – igyekezett segítségére a Fiú -, így kombinálni is tudjuk – csillant fel benne a remény.

• “Margitsziget megkerülése a) gyalog b) futva c) kerékpáron”, “Gozsdu udvar a) józanul b) részegen” – böngészte a lány -, ez mire jó?

• A telefonszám, azaz az adatkezelés célhoz kötöttsége.

• De ha valamit nem jelöltünk be és szeretnék utóbb…

A Fiú közbevágott:

• Bírság. 400 millió forint. Nekem. Ezért kellene mindent bejelölni.

• Mindent? – csattant fel a Lány – Olvasta már ezt a nyomtatványt?

• Igen – suttogta a Fiú alig hallhatóan, szemlesütve.

A Lány arcán lázrózsák jelentek meg, levegő után kapkodva.

• Kávé, oké, Margitsziget, rendben, Gozsdu? Itt hiányzik a „szalonspicc” opció, lehet kiegészíteni?

• Nem. Csak ha az Adatkezelési Központ jóváhagyja. Előzetesen.

• Oké, akkor legyen b), részegen. Mi van még? „Lakásra invitálás, kapuban ácsorgás a) csókkal b) csók nélkül, c) legyünk barátok puszival d) többet úgy sem hívlak integetéssel.” No, nézzünk, mi van még “Lakásban a) tea, b) kávé c) alkohol d) bioviz?”, „Ágyra leülés? a) igen b) igen, de egy párnát szorítok magam elé”, ” Blúz kigombolása a) egy kézzel b) két kézzel c) letépés d) önkéntes levétel, mert drága volt?” „Kebelfix kioldása a) kézzel b) foggal c) segítséggel különben sohasem kerül le?” Mi ez a nyomtatvány? Felelet-választós pornó magazin?

A Fiú alig hallhatóan próbálta megmagyarázni.

• EU szabály. Kötelező. Bírság.

• Mi, mi? Nyilatkozzam arról, hogy “Mellfogás a) bal b) jobb c) mindkettő d) felváltva? Bugyi eltávolítása…..” Ezt nem hiszem el! Az 5. oldalon folytatódik? “Ágyhoz kötözés a) sállal b) fóliasátor zsineggel c) rózsaszín prémes bilinccsel”… no, ugorjunk a végére, “Cigaretta utána a) ágyban b) erkélyen c) gangon d) nem dohányzom, de egy hideg sör jó lenne.” És mi lesz, az ikszelgetés végén? Mehetünk kávézni? – kérdezte ingerülten a Lány.

• Előbb ügyvédhez. Ellenjegyzés kell. Meg bélyegző. Száraz és nedves. Meg Kasz…

• Kasz? Az meg mi a kasz? Ha ezt az egészet beikszelgetem, akkor tulajdonképpen jóváhagyom, hogy Maga csak úgy egyszerűen leteperjen és szexualizáljon meg miazmás – üvöltötte a Lány.

A Fiú arca, füle, nyaka, de talán már az egész teste vörösben úszott.

• A leteperős, szexualizálósra külön nyomtatvány kell. Meg közjegyzői pecsét.

Amikor a Lány szó nélkül becsapta maga mögött a Könyvtár ajtaját, azt olyan erővel tette, hogy a Révai lexikon A-től M-ig tartó kötetei is összerezdültek.

A Fiú zavartan rakta el a nyomtatványait, a plasztik azonosítóját és lassan tűnt tova GDPR-től meggyötört alakja a budapesti naplementében.

(Ha Önnek fogalma sincs arról, mi a GDPR, Ön az emberiség megmentője. Dobja el a telefonját és minden olyan elektromos kütyüt, amivel nyomon lehet követni és induljon el azonnal kérdések, válaszok és megbánás nélkül. Induljon el benépesíteni a Földet…)

SZTORI A MANIFESZTÁLÁSRÓL (videó)

Ez az a sztori (ez egy videó itt a sor felett, csak a kis indító nyíl nehezen vehető észre!), amikor

1 nap alatt 2 autót

sikerült manifesztálni, kicsit vicces, és nagyon tanulságos!

Feliratkozás a manifesztáció ingyenes levélsorozatra

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

NAGY DOLOG TÖRTÉNT májusban velünk! A fenti videó is ott készült.

Megtartottuk az első Pénzenergetikai Szemináriumot!

Mondhatom, sokat tanulok akkor is, ha csak készülök egy ilyenre, de ráadásul hárman csináltuk mindezt, és a 2 társ is sokat tanított ENGEM. Leírhatatlan, milyen érzés utána, ezek igazán szuper napok az életemben, bár igen fárasztó, de akkor is nagyon jó! 

Ez a tréning most online élő formában zajlott, mindhármónknak életünk első ilyenje volt. Imádtam. Fel van véve, meg lehet venni a videót, minden tudnivalót itt találsz meg róla. Csináltunk hozzá külön egy honlapot is, igen, rengeteg “előmunkálat”, marketing előzte meg mindezt, és hónapokig olvastam a témáról nagyon sokat… Az utómunkálatokat még ma megcsináltam hozzá, ez is fél nap volt. Ja, Pünkösd vasárnap, egyáltalán nem panaszként írom, mert kiválóan eldolgozgattam vele, gyönyörű levelet írtam hozzá, véleménybekérő űrlappal, kiküldtem az előadásom diasorát, mert kérték, szóval el lehet ezzel szórakozni…Vicces, hogy szórakozásnak élem meg ezt, de hát így tökéletes. Flow-ba kerülök attól is, ha írok blogot, közben megy egy csodálatos meditációs zene, klassz!

Lesz folytatás, 2018. szeptember 21-23. között.

Élő, valódi, nem online, 2 és fél napos rendezvény lesz ebben a témában, ha érdekel, szívesen látunk.

MI a tréningjeinkkel és az ingyenes anyagainkkal Számodra transzformatív tudást szeretnénk átadni.

Miért?

Hogy tanulj meg teremteni. A világ és az életed így tud jobbá válni. Ez némi magyarázatot igényel.

Személyes példa:

Olyan dolgok történnek velem, és nagyon gyorsan, például egy hét leforgása alatt, melyekről 5 éve csak álmodtam és nem gondoltam, hogy valaha lehetséges lesz manifesztálni mindezeket. A Teremtő Folyamat működtetéséről írtam Neked egy ingyenes levélsorozatot, amely egyben gyakorlatsor is, tehát tényleg tanulsz, ha csinálod velem. Most a 7.számú levélbe fogom beleírni, mi történt Zürich kapcsán, mert ez kicsit titkos, de ha kíváncsi vagy, mi minden manifesztálódott, és mi van folyamatban ezáltal, benne lesz a levelekben ez is. Ha most iratkozol fel, akkor a 7. feladattal együtt írom meg, de aki már régen fel van rá iratkozva, az a napokban megkapja. Ha neked is szükséged lenne egy ilyen 10 pontos Életre, nem nagyon titkos, de azért a blogban nem írom le, hogyan csináljuk.

Az Univerzum nem viccel, ezt tudom mondani. Az egyik csodaszerű: áprilisban életem első befektetési célú ingatlan biznisze. A másik: autócsere, ami ráadásul nem is az enyém “csak úgy VAN”! Mert hozzám került. Az autó nagy kategóriás és eléggé állat módon megy. Tudni kell, hogy nem vagyok autó fan, a városban (Debrecenben) többnyire rollerrel és gyalog lehet velem találkozni, sőt Pesten is sokszor P+R módszerrel közlekedem. De azért most ezeknek örülök! Ha jössz a manifesztálás sorozatra (ingyenes levélsorozat) itt jelezheted, fel tudsz iratkozni.

Hol és mikor és hogyan valósul meg ez a transzformáló tanulás, amit Neked szánunk? Ha hoztál egy döntést, és érzed, hogy szükséged van erre, akkor lesz egy Pénzenergetikai szeminárium, és az ingyenes levélsorozat is ezért jött létre (teremtődött?) Gyere, várunk!

Nevem Dr. Lovas Gyöngyi, a márkáimat 2 módon építem: FogyiDoki és DokiMarketing, és az oldalaim (elég sokféle van):

http://drlovasgyongyi.hu/

penzenergetikaiszeminarium.hu (Most ez időszerű, gyertek, ha tudtok!)

a Facebookon pedig a jelentősebbek:

INSUMED 

Fogyidoki Blogja 

DokiMarketing 

MENTORPROGRAM INDUL nálam!

Létszámkorlátos, ezért, ha érdekel, hívj fel, mert könnyen betelik! Igazából egyéni programra még 1 hely van, a csoportoson még gondolkodom, hogy elindítom-e. (Időbeli korlátok miatt. De ha csoportost szeretnél, azt is jelezheted, mert akkor erősebben gondolkodom!)

VÁRLAK!

Dr. Lovas Gyöngyi

+36309822123 (visszahívok mindenkit, ha nem veszem fel, mert általában ez szokott lenni, ne lepődj meg!)

A Pénzenergetikai szeminárium infók a cikk alatt találhatók, kicsit lejjebb. Érdemes minél korábban jelentkezni, mert a bónuszok eltűnnek, a játék létszáma pedig betelhet!

JEGYET VENNI ITT TUDSZ A RENDEZVÉNYRE- ha már ismered a részleteket, nem szükséges végigolvasnod mindent (kattints!)

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

“A szabad akarat minden esetben az Isteni Éned útmutatásával összhangban meghozott döntés. A mérleg egyik serpenyőjében az életterved, a másikban pedig a Földön megszerzett bölcsességed. Nem dönthetsz kizárólag szellemi nézőpontból, mert az nélkülözi a mindennapi élet gyakorlatiasságát. Nem dönthetsz kizárólag anyagi okokból, mert az nélkülözi a szellem bölcsességét. A kettő együtt azonban olyan egyensúlyt teremt, aminek segítségével a fejlődésedet támogató döntéseket hozhatsz most, és abban a jövőben is, amit ebben a pillanatban teremtesz meg.” (Schilling Péter)

VAJON MIÉRT ÍRTAM EZT LE?

Készülünk egy fontos dologra. Szeretnénk átadni egy tudást, méghozzá egy rendkívül ritkán fellelhető és nagyon fontos tudást, olyat, ami nélkülözhetetlen. Olyat, amit a Tudatos Milliomos tud. Akár bármelyikünkből lehet ezután Tudatos Milliomos, ha megszereztük ezt a bizonyos tudást.

Tréninget tartunk a pénzről, pénzügyi paradigmákról, a káros korlátozó hiedelmek felszámolásának érdekében. A tréning célja a Te vagyon-teremtő gondolkodásod előcsalogatása, hogy most már tényleg be tudjon indulni ez az energia, és Téged szolgáljon. Mindez lehetséges, és igencsak közel van. A tréninget 3 ember fogja tartani. Később bemutatkozunk a Facebook csoportban, amelyet erre a célra hoztunk létre, kérd oda a felvételedet!

Az időpont és a helyszín:

2018. május 19-én megvolt az első Szeminárium, ami online ÉLŐBEN működött, valójában ez egy “kísérleti példány” soha nem csináltunk még ilyet, főleg nem 3 tréneres adást.

Felvétel is készült, amit bármikor a jövőben meg tudsz vásárolni, de inkább most, ha szeretnéd, mert szerintem el fogod felejteni. Itt találod az infókat és a megrendelési felületet.

A videófelvétel ára bele fog számítani a szeptemberi élő rendezvény árába, tehát, ha azt tervezed, hogy oda eljössz, vedd meg nyugodtan, mert akkor ingyen volt!

Természetesen szeretettel várunk a 2 és fél napos transzformáló tréningre, amely a

2018. szeptember 21-23. hétvégén lesz. 

Az előfoglalás jóval kedvezőbb, mint majd a tréning végleges ára lesz, tehát ha már most eldöntötted, hogy szeretnél velünk lenni szeptemberben, akkor jobban jársz, ha gyors vagy, írd is be a naptáradba!

A szeptemberi Pénzenergetikai Szeminárium 2 és fél napos tréning lesz, mert így tudjuk átadni az igazi transzformáló tudást Neked. A transzformáló tudásról az előző blogbejegyzésben írtam. Az első 2 nap a tréning napjai, a tudásszerzésé, a harmadik nap pedig opcionális, amikor egy pénz-tudatosság fejlesztő társasjátékot fogunk játszani. Erre külön jelentkezni szükséges, mert korlátozott létszámmal tudunk játékot vezetni, maximum 8 fő lehet egyszerre a játékban.

Miért szánd ezt az időt magadra, szükséges-e ezt elmagyaráznom? 

Soha nem indul el az életed a vágyott irányba, ha nem teszel érte. Röviden ez a magyarázat, és ezért gondoljuk, hogy hamar be fog telni a lehetőség. 

Kedvezmények: A tréningre jelentkezéskor a VIP jegyhez igénybe vehetsz plusz lehetőségeket (“bónuszok”), ezek azonban időbeli korlátozással érvényesek, tehát a bónusz lehetőségek a tréning előtt 1 hónappal “eltűnnek”. Azon kívül a pénz-tudatosság játék létszáma 8 fő, ezért jelentkezz hamar! Értelemszerűen ez a játék csak úgy vehető igénybe, ha maradsz vasárnapra is, tehát a VIP jeggyel tudod megtenni.

A Rendezvény helyszíne: Vis Vitalis Medical Wellness Hotel, Kerepes (****)

A szállás és étkezés ára nincs benne a tréning árában, elvileg szabad máshol is foglalni szállást, ez mindenkinek a saját döntésére van bízva.

Létezik kedvezményes páros jegy a tréningre, vagy ha hozol magaddal 2-3 főt, akkor érvényesíthető számodra kedvezmény, érdemes csoportosan jönni emiatt. Vagy ha vannak munkatársaid, olyan kapcsolataid, akiknek érdemes ott lenniük szerinted, akkor szólj nekik! A kedvezmények így néznek ki (ha 3-nál több embert szeretnél hozni, ott már pénzt keresel, ilyen is van, akkor szólj külön, ha ezt szeretnéd, az insudeb@gmail.com címen elérsz) :

Létrehoztunk egy Facebook csoportot az érdeklődők számára, oda mindenképpen kérj felvételt, ott lesznek a legfrissebb információk, várunk! Kattints ide és jelentkezz!

JEGYET VENNI ITT TUDSZ A RENDEZVÉNYRE (kattints!)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ÁLLANDÓ ROVATOK 

Előző bejegyzés: Amikor a gondolat Teremtő Gondolattá változik- Hogyan csináljuk? (videós történet)

Következő bejegyzés: Egy valódi manifesztáció (amikor “csak úgy szembejön” egy álmunk)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Az összes eddigi bejegyzést legalul fogod megtalálni.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Mit teszek érted?

A DokiMarketing: orvosi és egészségmegőrzéssel kapcsolatos vállalkozások számára (néha másoknak is) komplex marketing-stratégiai tanácsadás megvalósítással együtt, mentorálás, tréningek.

Célja, hogy a magyar orvosok ne külföldön keressék a boldogulásuk útját, hanem itthon is megtalálják a számításukat, méghozzá automatizált kommunikációs folyamatokban gondolkodó, profi vállalkozóként, amely vállalkozások számára prioritás a páciens és a velük való kapcsolat minősége. Végső soron és ezáltal a magyar nemzet egy egészségesebb néppé válik, mind testi, mind pedig mentális szempontból.

Mi az én Nagy Miért-em?

ami fontos nekem, amiért lelkesen felébredek minden áldott nap és dolgozom, majdhogynem “szórakozásból”? Mintha a hobbim lenne csak. Amit akkor is csinálnék, ha nem fizetnének érte, mert kell, mert az az én belső vágyamból fakad? 

Egy olyan tevékenységet akartam találni, amit megbánás nélkül csinálhatok. Ami sok embernek hasznos. Ami felemelő.

Nem a pénz az ok. Egy sikeres vállalkozásnak nem a pénzkeresés az oka sosem. Annyira nem lehet motiváló a pénzkeresés, mint amennyire az értékteremtés és annak átadása. Meggyőződésem, hogy a pénz nem más, mint fizikai energia, ami a következménye egy lelki energiának, az pedig pontosan nem más, mint a lelkesedés egy fontos ügy iránt. Ez az “ügy” nálam kettős, és érdekes módon a horoszkópomban benne van. (Azt mondta, aki ért hozzá.) Vagyis az a lényeg, hogy nekem a feladatom tanítani és gyógyítani. Vagy a gyógyítókat is tanítani, hogy még jobbak legyenek, hatékonyabban csinálják, amit csinálnak.

A gyógyítás inkább nálam megelőzés értelmezésű, mert biztos vagyok benne, hogy az ember tökéletesen egészségesnek születik, és 120 évig kellene élnie. Ezért megtaláltam magamnak a következő tevékenységet, vagy lehet, hogy a tevékenység talált meg engem, de ez is érdekes volt, amikor megtörtént. Ez a tevékenységem: életmóddal kapcsolatos dolgokat tanítok, diétaterápiát csinálok, és fogyni járnak hozzám a pácienseim. Ezt kezdtem el eredetileg 6 éve, csak utána jött vele a másik tanítás jellegű vágyam is.

A vállalkozásomat én szolgálatnak tekintem, és minél több embert szeretnék szolgálni, eredetileg ezért kezdtem el a hatékonysággal és az üzlettel  behatóbban foglalkozni. A pénz pedig a szolgálat következménye, semmi más. 

A másik Nagy Miért-em pedig az üzleti oktatáshoz tartozik.

Azt szeretném, ha az orvosok, akik kiváló és jól képzett szakemberek (igen, a magyar orvosokra gondolok!), nem fásulnának bele abba, ami általában történik a magyar “betegség- ügy” kapcsán, kiégnek, külföldre mennek. Vagy elvállalják az ötödik mellékállást is, mert … egyszerűen azért, mert nem vállalkozók a szó nemes értelmében. Mitől is lennének azok, hiszen nem tanítja őket erre senki…?

A vállalkozás igenis egy szakma, ezt mindig is tudtam. Az orvosok számára vállalkozói profizmust tanítani, hogy vállalkozni is tudjanak, ne “csak” gyógyítani. Ez a másik Nagy Miért.

A DokiMarketing küldetése

Olyan orvosi-egészségmegőrzési vállalkozásokat szeretnék látni magam körül, ahol a páciens és az ő igényei és a vele való törődés a legfontosabbak. Ahol az orvos elégedett, kipihent, kedves, kiválóan kommunikál, és sok szabadideje van. Plusz jól is él, mind szakmai, mind magánéleti, mind anyagi téren. Az orvos számára legfontosabb érték a saját és cége fejlődése, ezért sokat tanul. A páciensei imádják, mert érzik, hogy valóban velük törődik ez a vállalkozás és értékelik ezt a mentalitást. Ez nagy lelki nyugalmat is jelent a vállalkozások vezetőinek. Prosperáló orvosi-egészségmegőrzési vállalkozásokat teremtünk közösen.

A DokiMarketing víziója (a tökéletes világ számomra akkor jön el, ha…)

A magyar orvosok és egészségmegőrzési vállalkozások nem gondolkodnak egy percig sem azon, hogy külföldön jobban boldogulnának, mint itthon. Kiválóan felépített, automata kommunikációs folyamatokban gondolkodó, profi vállalkozások lesznek, ahol a páciens örömmel fizet, mert értéket kap, az orvos pedig nyugodtan néz a tükörbe, jól alszik, mert semmi köze a paraszolvencia-problémához.

Ideális ügyfelem

Olyan orvosi, vagy egészség-témával foglalkozó vállalkozó, aki igyekszik tudatossá válni, mind a magánéletében, mind pedig az üzleti élete kapcsán. Általában negyvenes-ötvenes korosztály. Nem idegen számára az online kommunikáció, és nem szégyell tanulni az üzletről egy másik dokitól. Nem haragszik, ha megkérdezem, hol tart a tanulásban, és nem haragszik, ha segítséget ajánlok neki. Sőt, örül. Akár mentorálást is elfogad tőlem.

Már megtapasztalta, hogy nem a sok ideig végzett “fárasztó munka” jellegű tevékenység hozza el a megelégedést és boldogságot az életében. Azt azonban még nem tudja, pontosan hogyan érje el azt, hogy anyagi biztonság, nyugalom és bőség legyen az élete minden egyes területén.

Ezért szüksége van motivációra, közösségre, tapasztaltabb vállalkozók támogatására ahhoz, hogy maximálisan tudjon fejlődni és prosperálni.

Szüksége van arra, hogy lásson maga előtt más orvosi-egészségügyi vállalkozást, ahol ezt már megcsinálták, és ezért biztos lehessen abban, hogy VAN RÁ RECEPT, melyet kis erőfeszítéssel meg lehet valósítani. Látja, hogy neki is sikerülhet bármi, amit szeretne.

Ezek a vállalkozások időhiányban szenvednek, ezért hálásak nekünk, a DokiMarketing csapatnak, mert a közösen kifejlesztett stratégiákat meg is tudjuk valósítani számukra technikai szinten.

Tehát vedd úgy, hogy egy becsomagolt, csodálatos ajándékot készülök átadni Neked.

Dolgozom-e más típusú vállalkozókkal? Igen! Ne félj tőle, ha épp nem orvos vagy, keress meg bátran. Az orvosi vállalkozásokban azért tudok jobban segíteni, mert szakmailag is értem, de a DokiMarketing inkább vállalkozásfejlesztésről szól, ami minden téren megállja a helyét, nem csak az orvosoknál.

Ebben a videóban elmondom, mit csinálok:

Vannak-e nekem “termékeim”?

Ezt egy ügyfelem kérdezte, és homlokomra csaptam- HÁT EZEK SZERINT CSAK ÉS KIZÁRÓLAG SZÁMOMRA EGYÉRTELMŰ! Természetesen vannak olyan anyagaim, amelyek oktató jellegű “termékek”, sőt, rendezvényeim szintén vannak, online és “fizikai” jelleggel, úgy értem, ahova én is odamegyek, Ti is, és jól érezzük magunkat.

Folyamatosan bővül ez a lista,

PÉLDÁUL egy pénzügyi tudatosságot fejlesztő játékot is tartok, ezt nevezhetem “termék”-nek. Hű, ez aztán nagyon tanulságos! Én is rendkívüli módon élvezem. A játékosok nem bírják abbahagyni, Karácsony előtt 5 óra hosszáig nyomtuk.

Léteznek ingyenes és fizetős termékeim is.

Legújabb:

személyes mentorálás (2 féle módja is van- most kezdek majd írogatni erről) és

Pénzenergetikai Szeminárium

Ki írja ezt a blogot?

A nevem Dr. Lovas Gyöngyi, és 2011. augusztusa óta építem a vállalkozásomat. Gyere, olvasd, hogyan csinálom! Még mindig sokat tanulok, és le is írom, miket.

Miért osztom meg? Sok bukkanón vagyok túl, ami lehetett volna akár sima felület is, ha valaki ezeket korábban leírta volna nekem.

Dr. Lovas Gyöngyi

DokiMarketing mentor, üzleti és kommunikációs tréner

és marketing-stratégiai megvalósító,

az INSUMED német cég marketing managere 

Mitől hiteles Gyöngyi? 15 év “multis céges” értékesítési és vezetési tapasztalattal, saját cégében 7 év cégépítési gyakorlattal rendelkezik, végigjárta az utat tulajdonosi és alkalmazotti oldalról is, hogyan lehet “valamit a semmiből” felépíteni a lehető leghatékonyabban. Küldetésének tekinti, hogy ezt a tudást átadja a vállalkozóknak.

Leginkább egészséggel kapcsolatos vállalkozásokkal és azok stratégiai fejlesztésével foglalkozik.

Feliratkozás a manifesztáció ingyenes levélsorozatra

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

EDDIGI bejegyzések szépen sorban (a legrégebbi van a legvégén)

Amikor a gondolat Teremtő Gondolattá változik- Hogyan csináljuk? (videós történet)

Gondolatok az érettségi előtt, Anyák Napján

Mitől bonsai a bonsai, úgy értem, miért nem nő nagyobbra?

Miért “szexi” vállalkozni (számomra)

Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára?- 2. rész

Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára?- 1. rész

A hozzáállás MINDEN! Avagy a “rabszolgasors helyett szabad élet” csak egy amolyan duma, vagy egy lehetőség, ami számodra is adott? Mit választasz?

3 részes ingyenes videó-sorozat! Téma: bőségteremtés, paradigma-irtás

Paradigmák újratöltve 2- Alkotás, pénz, mentális program

Paradigmák újratöltve 1.- Mik azok a paradigmák, honnan erednek, miért okoznak problémákat, régi minták és új minták

Te hol tartasz a 2018-as céljaiddal? Mi ezt csináltuk, hogy megvalósuljon minden vágyunk, olvasd el, nézd meg videón!

Hogyan gondolkodik egy vállalkozó?

Pénzügyi eredményeidért ezt tudom tenni

Karácsonyi üdvözlet Ausztriából és a terv-nélküliség átka (tanmese)

Ki az én ideális ügyfelem? Milyen termékeim vannak?

A pénztáros, a panaszkodás, és a paradigmák

Célkitűzés 2018. tréning

Szégyen-e az értékesítés?

Hogyan ne veszíts piacot? Vevőélmény, bizalomépítés a piacodon, vásárlói elégedettség, kapcsolati hőfok emelése, kongruencia

Mi történik az értékesítés után? Brutális profitnövelés, rövid-és hosszútávú vevőgondozás, exkluzív termék, előfizetéses termék, és az ezekhez kapcsolódó stratégia

Mi történt a DokiMarketing első hónapjában?

Tréning a bevételed stabilizálásáért, valamint a vásárlási döntési folyamat

Marketing és értékesítés alapok, mi minden lehetséges számodra?

Az orvosok és a “biznisz”- avagy nincsen itt némi ellentmondás?

Lelki folyamatok- 3+1 dolog, amitől félünk, és a “Nagy Miért”

Komfortzóna elhagyása

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

A Facebookon is megtalálod ugyanezt az oldalt, ha szeretsz ott kommunikálni, kattints ide és kedveld ott is!

Tovább a blogra »