Orvosi vállalkozások üzleti tanácsadója, DokiMarketing

Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára? -2. rész

A Pénzenergetikai szeminárium infók a cikk alatt találhatók, kicsit lejjebb, FEKETE BETŰVEL. Indítjuk a jelentkezéseket! Érdemes minél korábban jelentkezni, mert a bónuszok eltűnnek, a játék létszáma pedig betelhet!

JEGYET VENNI ITT TUDSZ A RENDEZVÉNYRE- ha már ismered a részleteket, nem szükséges végigolvasnod mindent (kattints!)

 

Feliratkozás a blogra és a 3 részes ingyenes bőségteremtő sorozatra

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

“A szabad akarat minden esetben az Isteni Éned útmutatásával összhangban meghozott döntés. A mérleg egyik serpenyőjében az életterved, a másikban pedig a Földön megszerzett bölcsességed. Nem dönthetsz kizárólag szellemi nézőpontból, mert az nélkülözi a mindennapi élet gyakorlatiasságát. Nem dönthetsz kizárólag anyagi okokból, mert az nélkülözi a szellem bölcsességét. A kettő együtt azonban olyan egyensúlyt teremt, aminek segítségével a fejlődésedet támogató döntéseket hozhatsz most, és abban a jövőben is, amit ebben a pillanatban teremtesz meg.” (Schilling Péter)

 

Az Illető történetének 1. részét itt találod

 

Csak gyorsan összefoglalom, amit eddig írtam, emlékeztetőnek

perfekt német tudás

sok német kapcsolat

a jég hátán is megél

korán kezdte a bizniszelést (kamaszkorában)

haszonnal eladni

nem volt benne előítélet

gyűjtött tőke 

üzletben nincs barátság

vezetői integritás

logisztikai készség

delegálás

tudás (ami érdekelte, abba mindig beleásta magát)

ami nem érdekelte, egyszerűen nem is foglalkozott azzal, nem szánt rá időt és energiát

kockáztatás

passzív jövedelem

Mindig hitt abban, hogy ha beleadod magad, és imádod, amit csinálsz, akkor a jutalmad meglesz

Ne ítélkezz, ne legyenek előítéleteid, és magaddal szemben sem, soha!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

És most jön az a rész, ami a rendszerváltozás környékén játszódik az Illető életében. Miért írtam azt, hogy ekkor jött egy Kánaán-szerű robbanás?

Kicsikét kutakodtam abban a témában, amiről ez a rész szólni fog, és találtam egy HVG cikket, aminek csak pár mondatát idézem, de akár el is olvashatod majd nyugodtan. A cikk címe “kihagyott ziccerek” azonban az Illető ezt a ziccert nem hagyta ki.

A német egyesülésről van szó, amikor is a következő történt:

A berlini fal leomlása után a kivándorlás a keleti területekről Nyugat-Németországba rendkívüli mértékben felgyorsult, a keletnémetek otthon tartása érdekében politikai döntés született a piaci árnál jóval kedvezőbb DDR-márka->GDR márka átváltási arányról. 

Amíg lehetett hivatalosan keletnémet márkát kapni Magyarországon, hét-nyolc forint körül alakult az árfolyama. A nyugatnémet márka, melyet a köznyelv kemény márkának is hívott, a fal leomlása (1989. november 9.) és a valutaunió (1990. július 1.) közötti időben hat forintot erősödött a forinttal szemben (32-ről 38 forintra, Magyar Nemzeti Bank által jegyzett középárfolyam), az infláció ekkor Magyarországon hihetetlen módon 20% felett volt, eléggé elszabadult. Ez félelmetesnek tűnik, mai szemmel, de szerintem akkor is az volt. Az alábbi fotót az MTI/KSH hivatalos adataiban találtam (forrás itt):

 

 

Feketén ötven-ötvenöt forintot is megadtak egy nyugatnémet márkáért.

Így a német valutaunió során alkalmazott 1:1-es, 1:2-es átváltási arány a „hülyének is megérte”, nemhogy egy élelmes magyarnak, pláne pedig az Illetőnek.

Aki később a következőről számolt be: 

Időben eljutott hozzá a fontos információ, és rendkívül gyorsan, mondhatnám AZONNAL cselekedett. Az összes ismerőst és havert mozgósította, hogy minden fellelhető kelet-német márkát gyűjtsenek be, és nem vacakolt vonatozással, meg autózással, simán vett Berlinbe egy repülőjegyet. Később még egyet és még egyet. Ebben az egy hónapban bizony volt olyan hét, hogy 2-szer is megjárta Berlint. Repcsivel. Mert megérte. Nem volt túl pihentető a helyzet, azonban történelmi lehetőség volt.

Később, mikor a Közgázon magyarázta az egyik tanárom, hogy mi is az az “arbitrázs”, rögtön értettem, mert ez pontosan az volt. Ha bárki megkérdezi tőlem, csak elmesélem ezt a történetet, rögtön megérti egy 10 éves is. Ezért szeretek történeteket mesélni.

(ARBITRÁZS ÜGYLET:
Két egymással kapcsolatban lévő de (pl. földrajzilag) egymástól különböző piacon egy időben lebonyolított két üzlet, melyek célja a két piacon kialakult árak eltéréséből fakadó kockázatmentes haszon megszerzése. Forrás itt)

Szóval az Illető elmondása szerint a németek (nem 1-2 ember, hanem rengetegen!) szaladgáltak az Alexanderplatz-on, és kiabáltak hangosan, hogy “Ostdeutsche Mark- WestDeutsche Mark kaufen-verkaufen.” Ez volt az egyesülés eufóriája, ami úgy 3 hétig tartott, és aki ekkor megszedte magát, az megalapozta a jövőjét. Az Illető akkor 23 éves volt.

Magyarországon lehetett már céget alapítani ebben az időben, és az Illető rögvest csinált is egy utazási irodát.

Mit is takart pontosan az iroda működése? Úgy van, jól sejted, kedves olvasóm, kulcsos házakat üzemeltetett körben a Balaton partján, elég sok kiadó-kiadandó házikót, jutalék fejében. Ezek szép idők voltak. A kulcsok ott lógtak az irodájában, a saját házaik kulcsait is beleértve. Akkor már több volt-abból is.

Figyeled, hányadik biznisznél járunk? Szóval a lehetőségek eljövetelekor felkészültnek kell lenni, és amit mondanak, hogy “szerencse nincs, csak a lehetőség találkozása a felkészültséggel”– nos, ez az illető életére nézvést eléggé igaz.

Úgy látom, lesz 3. rész is az Illető történetéből, mert még csak a fiatalkori élményeknél járunk.

VAJON MIÉRT ÍRTAM EZT LE?

Készülünk egy fontos dologra. Szeretnénk átadni egy tudást, méghozzá egy rendkívül ritkán fellelhető és nagyon fontos tudást, olyat, ami nélkülözhetetlen. Olyat, amit az Illető tud. Akár bármelyikünkből lehet ezután Illető, ha megszereztük ezt a bizonyos tudást.

Tréninget fogunk tartani a pénzről, pénzügyi paradigmákról, a káros korlátozó hiedelmek felszámolásának érdekében. A tréning célja a Te vagyon-teremtő gondolkodásod előcsalogatása, hogy most már tényleg be tudjon indulni ez az energia, és Téged szolgáljon. Mindez lehetséges, és igencsak közel van. A tréninget 3 ember fogja tartani. Később bemutatkozunk a Facebook csoportban, amelyet erre a célra hoztunk létre, kérd oda a felvételedet!

2018. május 19-én (szombaton) lesz az élő adás, ami online ÉLŐBEN elérhető. Tehát érdemes ott lenni és részt venni. Ugyanúgy szünetekkel, ebédidővel, mintha személyesen együtt lennénk. Erről felvétel is készül. Az élő adás résztvevői kiterjesztett jegyet is vehetnek, amiben a felvétel is szerepel, valamint előfoglalás lehetséges a 2 és fél napos transzformáló tréningre, amely a 2018. szeptember 21-23. hétvégén lesz. Az előfoglalás jóval kedvezőbb, mint majd a tréning végleges ára lesz, tehát ha már most eldöntötted, hogy szeretnél velünk lenni szeptemberben, akkor május 18. éjfélig azt is tudod foglalni ezzel a koránkelő kedvezménnyel.

A szeptemberi Pénzenergetikai Szeminárium 2 és fél napos tréning lesz, mert így tudjuk átadni az igazi transzformáló tudást Neked. Az első 2 nap a tréning napjai, a tudásszerzésé, a harmadik nap pedig opcionális, amikor egy pénz-tudatosság fejlesztő társasjátékot fogunk játszani. Erre külön jelentkezni szükséges, mert korlátozott létszámmal tudunk játékot vezetni, maximum 8 fő lehet egyszerre a játékban.

Miért szánd ezt az időt magadra, szükséges-e ezt elmagyaráznom? 

Soha nem indul el az életed a vágyott irányba, ha nem teszel érte. Röviden ez a magyarázat, és ezért gondoljuk, hogy hamar be fog telni a lehetőség. 

Kedvezmények: A tréningre jelentkezéskor a VIP jegyhez igénybe vehetsz plusz lehetőségeket (“bónuszok”), ezek azonban időbeli korlátozással érvényesek, tehát a bónusz lehetőségek a tréning előtt 1 hónappal “eltűnnek”. Azon kívül a pénz-tudatosság játék létszáma 8 fő, ezért jelentkezz hamar! Értelemszerűen ez a játék csak úgy vehető igénybe, ha maradsz vasárnapra is, tehát a VIP jeggyel tudod megtenni.

Egyelőre nincs még pontosan lefixálva, melyik szállodában leszünk, de hamarosan értesítünk róla, amennyiben jelentkezel. Az is elképzelhető, hogy inkább csak termet bérelünk, a jelentkezési kérdőíven lesz egy szavazás erről. Egyelőre még nyitottak vagyunk erre is, ha többen kérik, mint a szállodás lehetőséget.

Mindenképpen  4 csillagos, és Budapest környéki (maximum 100 km-es körzetben) szállodát keresünk a programhoz. A szállás és étkezés ára nincs benne a tréning árában, elvileg szabad máshol is foglalni szállást, ez mindenkinek a saját döntésére van bízva.

Létezik kedvezményes páros jegy a tréningre, vagy ha hozol magaddal 2-3 főt, akkor érvényesíthető számodra kedvezmény, érdemes csoportosan jönni emiatt. Vagy ha vannak munkatársaid, olyan kapcsolataid, akiknek érdemes ott lenniük szerinted, akkor szólj nekik! A kedvezmények így néznek ki (ha 3-nál több embert szeretnél hozni, ott már pénzt keresel, ilyen is van, akkor szólj külön, ha ezt szeretnéd, az insudeb@gmail.com címen elérsz) :

Létrehoztunk egy Facebook csoportot az érdeklődők számára, oda mindenképpen kérj felvételt, ott lesznek a legfrissebb információk, várunk! Kattints ide és jelentkezz!

JEGYET VENNI ITT TUDSZ A RENDEZVÉNYRE (kattints!)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

ÁLLANDÓ ROVATOK 

Előző bejegyzés: Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára?- 1. rész

Következő bejegyzés: Miért szexi vállalkozni (számomra)? 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Az összes eddigi bejegyzést legalul fogod megtalálni.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Mit teszek érted?

A DokiMarketing = orvosi és egészségmegőrzéssel kapcsolatos vállalkozások számára (néha másoknak is) komplex marketing-stratégiai tanácsadás megvalósítással együtt, mentorálás, tréningek.

Célja, hogy a magyar orvosok ne külföldön keressék a boldogulásuk útját, hanem itthon is megtalálják a számításukat, méghozzá automatizált kommunikációs folyamatokban gondolkodó, profi vállalkozóként, amely vállalkozások számára prioritás a páciens és a velük való kapcsolat minősége. Végső soron és ezáltal a magyar nemzet egy egészségesebb néppé válik, mind testi, mind pedig mentális szempontból.

Mi az én Nagy Miért-em?

ami fontos nekem, amiért lelkesen felébredek minden áldott nap és dolgozom, majdhogynem “szórakozásból”? Mintha a hobbim lenne csak. Amit akkor is csinálnék, ha nem fizetnének érte, mert kell, mert az az én belső vágyamból fakad? 

Egy olyan tevékenységet akartam találni, amit megbánás nélkül csinálhatok. Ami sok embernek hasznos. Ami felemelő.

Nem a pénz az ok. Egy sikeres vállalkozásnak nem a pénzkeresés az oka sosem. Annyira nem lehet motiváló a pénzkeresés, mint amennyire az értékteremtés és annak átadása. Meggyőződésem, hogy a pénz nem más, mint fizikai energia, ami a következménye egy lelki energiának, az pedig pontosan nem más, mint a lelkesedés egy fontos ügy iránt. Ez az “ügy” nálam kettős, és érdekes módon a horoszkópomban benne van. (Azt mondta, aki ért hozzá.) Vagyis az a lényeg, hogy nekem a feladatom tanítani és gyógyítani. Vagy a gyógyítókat is tanítani, hogy még jobbak legyenek, hatékonyabban csinálják, amit csinálnak.

A gyógyítás inkább nálam megelőzés értelmezésű, mert biztos vagyok benne, hogy az ember tökéletesen egészségesnek születik, és 120 évig kellene élnie. Ezért megtaláltam magamnak a következő tevékenységet, vagy lehet, hogy a tevékenység talált meg engem, de ez is érdekes volt, amikor megtörtént. Ez a tevékenységem: életmóddal kapcsolatos dolgokat tanítok, diétaterápiát csinálok, és fogyni járnak hozzám a pácienseim. Ezt kezdtem el eredetileg 6 éve, csak utána jött vele a másik tanítás jellegű vágyam is.

A vállalkozásomat én szolgálatnak tekintem, és minél több embert szeretnék szolgálni, eredetileg ezért kezdtem el a hatékonysággal és az üzlettel  behatóbban foglalkozni. A pénz pedig a szolgálat következménye, semmi más. 

A másik Nagy Miért-em pedig az üzleti oktatáshoz tartozik.

Azt szeretném, ha az orvosok, akik kiváló és jól képzett szakemberek (igen, a magyar orvosokra gondolok!), nem fásulnának bele abba, ami általában történik a magyar “betegség- ügy” kapcsán, kiégnek, külföldre mennek. Vagy elvállalják az ötödik mellékállást is, mert … egyszerűen azért, mert nem vállalkozók a szó nemes értelmében. Mitől is lennének azok, hiszen nem tanítja őket erre senki…?

A vállalkozás igenis egy szakma, ezt mindig is tudtam. Az orvosok számára vállalkozói profizmust tanítani, hogy vállalkozni is tudjanak, ne “csak” gyógyítani. Ez a másik Nagy Miért.

A DokiMarketing küldetése

Olyan orvosi-egészségmegőrzési vállalkozásokat szeretnék látni magam körül, ahol a páciens és az ő igényei és a vele való törődés a legfontosabbak. Ahol az orvos elégedett, kipihent, kedves, kiválóan kommunikál, és sok szabadideje van. Plusz jól is él, mind szakmai, mind magánéleti, mind anyagi téren. Az orvos számára legfontosabb érték a saját és cége fejlődése, ezért sokat tanul. A páciensei imádják, mert érzik, hogy valóban velük törődik ez a vállalkozás és értékelik ezt a mentalitást. Ez nagy lelki nyugalmat is jelent a vállalkozások vezetőinek. Prosperáló orvosi-egészségmegőrzési vállalkozásokat teremtünk közösen.

A DokiMarketing víziója (a tökéletes világ számomra akkor jön el, ha…)

A magyar orvosok és egészségmegőrzési vállalkozások nem gondolkodnak egy percig sem azon, hogy külföldön jobban boldogulnának, mint itthon. Kiválóan felépített, automata kommunikációs folyamatokban gondolkodó, profi vállalkozások lesznek, ahol a páciens örömmel fizet, mert értéket kap, az orvos pedig nyugodtan néz a tükörbe, jól alszik, mert semmi köze a paraszolvencia-problémához.

Ideális ügyfelem

Olyan orvosi, vagy egészség-témával foglalkozó vállalkozó, aki igyekszik tudatossá válni, mind a magánéletében, mind pedig az üzleti élete kapcsán. Általában negyvenes-ötvenes korosztály. Nem idegen számára az online kommunikáció, és nem szégyell tanulni az üzletről egy másik dokitól. Nem haragszik, ha megkérdezem, hol tart a tanulásban, és nem haragszik, ha segítséget ajánlok neki. Sőt, örül. Akár mentorálást is elfogad tőlem.

Már megtapasztalta, hogy nem a sok ideig végzett “fárasztó munka” jellegű tevékenység hozza el a megelégedést és boldogságot az életében. Azt azonban még nem tudja, pontosan hogyan érje el azt, hogy anyagi biztonság, nyugalom és bőség legyen az élete minden egyes területén.

Ezért szüksége van motivációra, közösségre, tapasztaltabb vállalkozók támogatására ahhoz, hogy maximálisan tudjon fejlődni és prosperálni.

Szüksége van arra, hogy lásson maga előtt más orvosi-egészségügyi vállalkozást, ahol ezt már megcsinálták, és ezért biztos lehessen abban, hogy VAN RÁ RECEPT, melyet kis erőfeszítéssel meg lehet valósítani. Látja, hogy neki is sikerülhet bármi, amit szeretne.

Ezek a vállalkozások időhiányban szenvednek, ezért hálásak nekünk, a DokiMarketing csapatnak, mert a közösen kifejlesztett stratégiákat meg is tudjuk valósítani számukra technikai szinten.

Tehát vedd úgy, hogy egy becsomagolt, csodálatos ajándékot készülök átadni Neked.

Dolgozom-e más típusú vállalkozókkal? Igen! Ne félj tőle, ha épp nem orvos vagy, keress meg bátran. Az orvosi vállalkozásokban azért tudok jobban segíteni, mert szakmailag is értem, de a DokiMarketing inkább vállalkozásfejlesztésről szól, ami minden téren megállja a helyét, nem csak az orvosoknál.

Ebben a videóban elmondom, mit csinálok:

Vannak-e nekem “termékeim”?

Ezt egy ügyfelem kérdezte, és homlokomra csaptam- HÁT EZEK SZERINT CSAK ÉS KIZÁRÓLAG SZÁMOMRA EGYÉRTELMŰ! Természetesen vannak olyan anyagaim, amelyek oktató jellegű “termékek”, sőt, rendezvényeim szintén vannak, online és “fizikai” jelleggel, úgy értem, ahova én is odamegyek, Ti is, és jól érezzük magunkat.

Folyamatosan bővül ez a lista,

PÉLDÁUL egy pénzügyi tudatosságot fejlesztő játékot is tartok, ezt nevezhetem “termék”-nek. Hű, ez aztán nagyon tanulságos! Én is rendkívüli módon élvezem. A játékosok nem bírják abbahagyni, Karácsony előtt 5 óra hosszáig nyomtuk.

Léteznek ingyenes és fizetős termékeim is.

Legújabb: személyes mentorálás (2 féle módja is van) és pénzenergetikai tréning, ezekről most kezdek majd írogatni.

Ki írja ezt a blogot?

A nevem Dr. Lovas Gyöngyi, és 2011. augusztusa óta építem a vállalkozásomat. Gyere, olvasd, hogyan csinálom! Még mindig sokat tanulok, és le is írom, miket.

Miért osztom meg? Sok bukkanón vagyok túl, ami lehetett volna akár sima felület is, ha valaki ezeket korábban leírta volna nekem.

 

Feliratkozás a blogra és a 3 részes ingyenes bőségteremtő sorozatra

A DokiMarketing összes ingyenes anyaga (kattints)

Feliratkozás “csak a blogot olvasom” listára (ekkor megkapod az összes bejegyzésről az értesítést, amikor megírtam- KATTINTS!)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

EDDIGI bejegyzések szépen sorban (a legrégebbi van a legvégén)

Hogyan lett milliárdos az Illető 40 éves korára?- 1. rész

A hozzáállás MINDEN! Avagy a “rabszolgasors helyett szabad élet” csak egy amolyan duma, vagy egy lehetőség, ami számodra is adott? Mit választasz?

3 részes ingyenes videó-sorozat! Téma: bőségteremtés, paradigma-irtás

Paradigmák újratöltve 2- Alkotás, pénz, mentális program

Paradigmák újratöltve 1.- Mik azok a paradigmák, honnan erednek, miért okoznak problémákat, régi minták és új minták

Te hol tartasz a 2018-as céljaiddal? Mi ezt csináltuk, hogy megvalósuljon minden vágyunk, olvasd el, nézd meg videón!

Hogyan gondolkodik egy vállalkozó?

Pénzügyi eredményeidért ezt tudom tenni

Karácsonyi üdvözlet Ausztriából és a terv-nélküliség átka (tanmese)

Ki az én ideális ügyfelem? Milyen termékeim vannak?

A pénztáros, a panaszkodás, és a paradigmák

Célkitűzés 2018. tréning

Szégyen-e az értékesítés?

Hogyan ne veszíts piacot? Vevőélmény, bizalomépítés a piacodon, vásárlói elégedettség, kapcsolati hőfok emelése, kongruencia

Mi történik az értékesítés után? Brutális profitnövelés, rövid-és hosszútávú vevőgondozás, exkluzív termék, előfizetéses termék, és az ezekhez kapcsolódó stratégia

Mi történt a DokiMarketing első hónapjában?

Tréning a bevételed stabilizálásáért, valamint a vásárlási döntési folyamat

Marketing és értékesítés alapok, mi minden lehetséges számodra?

Az orvosok és a “biznisz”- avagy nincsen itt némi ellentmondás?

Lelki folyamatok- 3+1 dolog, amitől félünk, és a “Nagy Miért”

Komfortzóna elhagyása

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

A Facebookon is megtalálod ugyanezt az oldalt, ha szeretsz ott kommunikálni, kattints ide és kedveld ott is!

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!