Mik történtek/ történnek mostanában mifelénk? A PIPÁK, amelyeket ne felejts el bejelölni!
A feliratkozási kérdőívet most kibővítettem, az újabb lehetőségek is megtalálhatóak benne, ezeket beszámoztam, hogy egyértelmű legyen. A bejegyzésben is ugyanezek a számok lesznek a programok számai.
Programok várhatók a következő időszakban a DokiMarketing háza táján! Részben ingyenesek, részben nem ingyenesek, ám egészben értékes programok ezek. Amit nem tudok megoldani ingyen, az nyilván pénzbe kerül, és ennek pontosan azért szükséges így lennie, hogy én is jól érezzem magam, és Ti is…
Programjaimra jelentkezni a mellékelt űrlapon tudsz. Ezeken kívül minden másra is, az előzőekben már létrehozott tréningek is itt találhatók, (csak azok már nem érhetőek el élőben, illetve mostanában nem ismételjük ezeket.) A helyzet egyre fokozódik, ebből is látható! Vagyis haladunk!
Mivel értéket képviselnek maguk a programok, én magam is nagyra érték-elem, hogy megtarthatom Neked azokat. És mivel értékesek, érték-es-íteni sem szégyellem a programokat, meggyőződésem, hogy a legnagyobb segítséget adhatom Neked ezek által.
“Azért szeretem a gazdag pácienseket, mert ők már pontosan tudják, hogy a boldogság nem pénz kérdése.”- mondta Sigmund Freud. És valóban igaz lehet, a dánok is ezt gondolják.
Hoppá, erről jut eszembe!…..
program #1
Ha a bőség-tudatosságod kialakításában vagy erősítésében lépni szeretnél, akkor kérheted a bőség-megerősítő 10 perces meditációmat. Ha letöltöd (ingyenes, az én ajándékom Neked), akkor hallgasd is meg naponta, mert hatni fog, és valójában csak így fog hatni. Állítólag 200-szor kell meghallgatni egy ilyen anyagot, amikor hirtelen 180 fokos fordulat következik be, mert a rosszul berögzült paradigmák felülíródnak általa. Egy próbát megér, ingyen van, és csak napi 10 perc.
program #2
November 4. (igen, ma volt egy ilyen workshop!)
Ma délelőtt volt egy workshopunk, Skype-on. Arról volt szó, hogyan lehet elérni azt, hogy “jó vevők” legyenek a mi pácienseink, hogyan és milyen konkrét ötletekkel tudjuk megoldani, hogy a meglevő pácienseink kivételezettnek, különlegesnek érezhessék magukat. Tehát a vásárlói élmény, exkluzív termék/ szolgáltatás és a Brutális Profitnövelés témakör.
Valószínűleg tudunk majd ismételni a mai workshop-ból később, nyugodtan tegyél pipát a “Brutális Profitnövelés” helyre az űrlapon, ha ilyenen szeretnél részt venni! Ez a mostani alkalom kb. 1 órás volt.
Nagyon örülök, mert a workshop alatt egy olyan visszajelzést kaptam a múltkori (október 12.) 1 órás “FELSZÁLLÁS” tréninggel kapcsolatban, amit feltétlenül le is fogok írni mindjárt.
program #3
Ezt a bizonyos “Felszállás”-tréninget már nem adom ingyen, (ezt a döntést hoztam, mert ez tényleg nagyon ütős volt, még szerintem is, pedig általában kritikus vagyok magammal szemben), de aki részt vesz a további online élő tréningeken- ezek hosszabbak szoktak lenni, és egy pár napig ingyenesen elérhetők. Lesznek további hasonló részek is, tehát tervezek belőlük egy nagyobb sorozatot, figyeld a blogot és a Facebook oldalt, meg a DokiMarketing közösséget!
program #4
Az ingyenes tréningsorozat (ez egy másik sorozat) rövidebb részekből áll és tematikusabb jellegű. Ebben nyúlfarknyi részek találhatók (az eddigi leghosszabb rész 25 perces), és maradnak ingyenesek örökre, a sorozatból eddig 5 rész készült el. Letöltheted, pendrive-ra vele, autóban lehet hallgatni őket, stb.
Mailben megy ez a sorozat, tudod, pipa, feliratkozás… és tanulás.
program #5
November 14. 17.00 óra:
Szintén workshop lesz. Méghozzá rendszerépítés a SalesAutopilot-tal. Valakinek (még nem tudom, kinek) fogok építeni egy mini-rendszert élő egyenes adásban és ez a rendszer működni is fog, bizony! Szabad rá pályázni, hogy kinek építsem meg és milyen céllal, ide kattints, ha ez Téged érdekel, és jelen is tudsz lenni az adott időpontban! A többiek, akik nem kapnak ilyen kivételezett lehetőséget, tudják (velem párhuzamosan haladva) építeni a saját rendszerüket ott a workshopon az adott időben, tehát élő tréning jellege lesz. Szükséges némi előkészületet tenni majd hozzá, ezért hasznos, ha nem utolsó pillanatban jelentkezel rá, azt hiszem, 5 résztvevő jelen pillanatban is van, illetve ezt a tréninget videófelvételről is meg lehet majd nézni később, azt tervezem, csak még a technikát ki kell találnom hozzá.
Addig még lesz 11-én, jövő szombaton a fél évente szokásos INSUMED élő rendezvényünk is, ami konferencia jellegű, most 100 feletti létszámmal. Még sose voltak ennyien! Ott is fogom hirdetni ezt a lehetőséget, a DokiMarketing létezését és haladását, úgy értem.
program #6
Január 13-14. Ez lesz a LEGSZUPEREBB!
2 napos elvonulásos tréning lesz, méghozzá hétvégén és a családod is jöhet! Nem orvosi vállalkozások számára is van értelme a rendezvénynek, mert a témája minden vállalkozó részére hasznos.
Témák:
Célkitűzés 2018,
Kommunikációs tréning, és
Önismeret, személyiség-rendszerre épülő kommunikáció
Helyszínnek tervezzük a visegrádi Silvanus Hotelt. Vendég-trénerünk is lesz, plusz szerény személyem is. A szállás ára nincs benne a tréning árában, így elvileg az is lehetséges, hogy ha nem ott fent szeretne valaki lakni, hanem lent a faluban alszik, meg tudjuk úgy is oldani a tréninget.
Tehát szállást külön szükséges foglalnotok, akár a Silvanus-ban (mi nagyon szeretjük, kiváló wellness része van, és pazar konyhája, a kilátás pedig felülmúlhatatlan).
De akár máshol a közelben is lehet szállást találni Visegrádon.
A tréning azért családos, mert sokunknak vannak kamaszkortól “felfelé” gyermekeink. Nekik nagyon nagy élmény egy ilyen rendezvény (láttam a saját szememmel, mit éltek át, ugyanis egy motivációs rendezvényre képes voltam Londonig rángatni őket, veszettül élvezték!- és naná, hogy én is), így zajlott ez valamikor április végén:
Ez azért “nagy szám”, mert iskolában nem tanítják sem a kommunikációt, sem a célkitűzést. Nagy esély van rá, hogy a vacsora-asztalnál sem pont erről van szó otthon, nálunk biztosan nem. Illetve sokkal másabb ezt nem Apától-Anyától hallani.
Gondolj bele csak simán abba, mekkora nagy dolog az egy fiatal számára, ha tudja, hogyan kell célt kitűzni és tudatossá válni ebben. MICSODA VERSENYELŐNY ez a tudás neki, amit nyilván a suliban nem kapnak meg, mi magunk se kaptuk meg, én például pontosan ezért járok ilyen jellegű rendezvényekre. Most lehetőségem van célkitűző és kommunikációs rendezvényt tartani “házon belül”, vagyis magunknak (az én családom is ott lesz), és a gyerekeknek kedvezménnyel. Szerintem 14 éves kortól már van értelme részt venni a tréningen!
Meddig számít a “gyerek” családtagodnak?
Tanuló státuszban “gyerek”-nek számoljuk a családtagjaidat, ez azt jelenti, hogy még nem dolgozik, tehát egyetemista is lehet, akár 24 éves is, lényeg, hogy ha még nem kereső, akkor “gyerek”-ként lesz jelen. Nekik 50% kedvezményt adunk a 2 napos tréning árából.
Pontos árat még most nem kalkuláltunk, előzetesen úgy gondolom, hogy a 2 nap felnőtt-ára 40-45 ezer Ft lenne, a gyerek-ár pedig ennek fele. Ha nagyon kevesen vagyunk, a terembérlet miatt lehet több az ár, ha nagyon sokan, akkor pedig lehet kevesebb is, de ideális lenne 20 fő alatti csoport, a hatékonyság szempontjából.
Számít a jelentkezési sorrend, mert terveznünk kell mindannyiónknak, tehát már most is lehet “előfoglalni”, mert esetleg könnyen betelik a létszám. Véglegesnek akkor tekintjük a foglalást, ha ki is van fizetve, kártyás fizetés is van és céges számla is, ha kérsz, mert el lehet számolni természetesen.
Minden ezzel kapcsolatos infó megy levélben is, és a feliratkozási kérdőívet kibővítettem, az újabb lehetőségek is megtalálhatóak benne. Értelem-szerűen töltsd ki, akkor is, ha már van feliratkozásod korábbról. Attól nem fognak duplán-triplán levelek menni, de ha igen, megoldjuk, ez ne akadályozzon meg!
Lássuk most a blogbejegyzés “gondolkodós” részét!
Téma#1 Orvos, mint értékesítő személy
(hűha, itt valami skandallum készül…! De mi is a baj ezzel?)
Téma#2 Személyiségtípusok,
(amit talán sokan ismernek,
de még többen nem,
és még annál is többen nem alkalmazzák ezt az ismeretet, még ha tudják, akkor sem…)
PEDIG MEKKORA VERSENYELŐNY LENNE!
– főleg az értékesítésben, de a mindennapi életünkben, általános kommunikációnkban is!
Ha máris szeretnéd megállapítani a saját személyiségtípusodat, csak kattints ide!
téma#3 Életmód, szemlélet, és boldogság összefüggései:
Dánia, mint Európa legboldogabb/ legelégedettebb országa, (Forrás cikk: Nők Lapja)
dán egyetemek kiválasztási rendszere és a készség alapú oktatás…
(és ez összefügg a DISC típusokkal, nagyon érdekes!)
ˇ
ˇ
ˇ
mi lehet ezekben a témákban a közös pont?
A kifejtése ennek az egész témakörnek elég hosszú lesz, több szakaszban, ezért kérnék előtte és közben is hozzászólásokat a témákhoz. Miért? Mert ha létrejön a sokféle közös ötleteinkből egy közös gondolathalmaz, akkor azokat a gondolatokat is bele tudom szőni abba, amit le szeretnék írni.
Magyarul ezt most együtt fogjuk írni! Jól gondolod, igen, most arra bátorítalak, hogy írd le bátran a véleményed, hozzászólásban, vagy “névtelenül” mailben is jöhet! Úgy értem, a mailekből nem fogom nevesíteni az idézett sorokat, tehát egész nyugodtan írj! Ha bármelyik anyagomra/programomra feliratkozol, jönni fog egy azonnali mail, és arra tudsz válaszolni, vagy simán az insudeb@gmail.com címre is írhatsz, én olyan vagyok, hogy nem tudok haragudni arra, aki kommunikál velem. 🙂
Szeretettel várlak! Gyöngyi
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: